9-В КЛАС, українська мова


Вітаю всіх у новому 2023-2024 навчальному році!

Під час дистанційного навчання онлайн-уроки української мови в 9-В класі будуть завжди за цим покликанням.

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN

18 квітня 2024 року (асинхронно)
4-й урок, 11:25
Тема.  Будова тексту. Мікротема й абзац, спільне і відмінне між ними

І. Поміркуйте над завданнями впр. 414 (електронний підручник Заболотного). 
ІІ. Прочитайте   матеріал підручника  (§34).
ІІІ. Перегляньте відеоурок за цим покликанням:
Домашня робота: учити матеріал §34, виконати впр. 416(І, ІІ) .


08 лютого 2024 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема.  Розділові знаки в БСР (тренувальні вправи)
І. Повторіть   матеріал підручника  (§24-27).
ІІ. Виконайте усно вправу 340, письмово - 345.
Домашня робота: повторити матеріал §24-27, виконати впр. 350(І) .

05 лютого 2024 року (синхронно)

3-й урок, 10:30
Тема.  Розділові знаки в БСР (тренувальні вправи)
І. Повторіть   матеріал підручника  (§24-27).
ІІ. Виконайте усно вправу 327, письмово - 337.
Домашня робота: повторити матеріал §24-27, виконати впр. 339 .

01 лютого 2024 року (синхронно)

4-й урок, 11:25
Тема.  Розділові знаки в БСР (тире)
І. Поміркуйте,  які смислові  відношення між частинами поданих речень, які сполучники можна підставити:
1) Ще сонячні промені сплять - досвітні вогні вже горять.
2) Повіяв вітер по долині - пішла дібровою луна.
3) Зробиш роботу - матимеш винагороду.
4) Зійшло сонце - дерева засяяли.
5) Говорить - шовком шиє.
ІІ. Ознайомтеся з правилами параграфа 27.
ІІІ. Письмово виконайте впр. 332(І).


27 листопада 2023 року (синхронно)
3-й урок, 10:30
Тема.  Складнопідрядні речення з підрядними способу дії і ступеня та з підрядними порівняльними

І. Поміркуйте над запитаннями впр.155 (усно).
ІІ. Ознайомтеся з правилами параграфа 17 (с.87 - 89).
ІІІ. Письмово виконайте впр.156(І).
Домашня робота: учити §17, виконати впр.164(І).






09 травня 2023 року (асинхронно)
3-й урок, 10:30
Тема.  Письмовий твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень, прикладок, обставин)

І. Повторіть схему опису пам'ятки (с.193).
ІІ. Оберіть пам'ятку, яку ви бачили й хотіли б описати. 
ІІІ. Складіть складний план твору-опису  пам'ятки, яку ви оглядали. За планом напишіть твір-опис у художньому стилі, використовуючи відокремлені члени речення (означення, прикладки, обставини).



23 лютого 2023 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Поширені й непоширені однорідні члени речення, смислові відношення між ними. Речення з кількома рядами однорідних членів
І. Прочитайте  матеріал підручника  (§23 ).
ІІ. Виконайте усно вправу 221 , письмово - 218.
Домашня робота: учити матеріал §23, виконати впр. 217 (списати, підкреслити однорідні члени речення).


Завдання для Яніної Єлизавети
 Виконай тестові завдання за цим покликанням
1) Тема "Просте речення. Головні й другорядні члени речення" код доступу: 1550591
2) Тема "Т.Шевченко, Леся Українка", код доступу: 2123525
3) Тема "В. Сосюра, В. Підпалий, В.Голобородько", 
код доступу: 1615989


15 листопада 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Означення і додаток  як другорядні члени речення
І. Прочитайте  матеріал підручника  (§10, 12 ).
ІІ. Виконайте усно вправи 97, 98, письмово - 111.
Домашня робота: учити матеріал §10, 12, виконати впр.100, 113(І). 

10 листопада 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Порядок слів у реченні. Логічний наголос

І. Прочитайте  матеріал підручника  (§9).
ІІ. Виконайте усно вправи 87, 88, 91, 93.
Домашня робота: учити матеріал §9, виконати впр.90(І, ІІ, ІІІ). 
25 жовтня 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Присудок. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка

І. Прочитайте  матеріал підручника  (§6).
ІІ. Виконайте письмово вправи 61, 62.
Домашня робота: учити матеріал §6, виконати впр.64(І). 

13 жовтня 2022 року (асинхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Ділові папери. План роботи

І. Прочитайте  матеріал підручника  (с.195, впр.410).
ІІ. Ознайомтеся зі зразком плану роботи (с.196).
ІІІ. Виконайте письмово вправу 411 (складіть за зразком план роботи над одним із проєктів).

11 жовтня 2022 року (асинхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Тренувальні вправи. Контрольна робота (тестові завдання). Повторення. Словосполучення і речення 
1. Повторіть матеріал §1-4.

2. Виконайте тестові завдання, зайшовши за цим покликанням:   join.naurok.ua , код доступу  4565775 до 20:00  12 жовтня.


06 жовтня 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Тренувальні вправи
І. Повторіть матеріал підручника  (§3-4).
ІІ. Виконайте усно впр. 40, письмово - 31.
ІІІ. Виконайте письмово таке завдання.
1. З-поміж поданих сполук запишіть тільки словосполучення, визначте в них головне й залежне слово.
Краса і сила, продуманий імідж, неповторність стилю, стилісти радять, будуть розповідати, серед людей, дібраний зі смаком, вирізнятися з-поміж інших, молоді й сміливі, біля неї, вишуканість і гармонія, більш виразний, традиційний підхід, готовий до експериментів, упевнений у собі, на високому рівні, високо сягнути, обирати фах, фахівці наполягають, потреба в самовираженні.
 
Домашня робота: учити §3-4, з виписаними словосполученнями скласти висловлювання (5-6 речень).

27 вересня 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема.  Синтаксичний розбір простого речення. Тренувальні вправи

І. Повторіть матеріал підручника  (с. 25 - 28).
ІІ. Виконайте усно впр. 49, письмово - впр.51, попередньо ознайомившися з послідовністю робору простого речення.

Домашня робота: учити §3-4, виконати впр.52(І, ІІ).


22 вересня 2022 року (асинхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Конспект прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки

І. Ознайомтеся самостійно з матеріалом підручника на с. 185.
ІІ. Прочитайте текст "Скіфи" (впр.398), визначте його тему й основну думку.
ІІІ. Виділіть у тексті смислові частини, знайдіть у кожній із них ключові слова, головну інформацію.
ІV. Запишіть у робочі зошити конспект тексту "Скіфи", користуючись порадами на с.187. 


13 вересня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Повторення та узагальнення вивченого.Морфологія та орфографія. Основні правила правопису (асинхронно)

І. Виконайте письмово впр.16, 17, 20.
Домашня робота: впр.29.


07 вересня 2022 року
6-й урок, 13:30
Тема. Повторення та узагальнення вивченого. Лексикологія. Фразеологія (асинхронно)
І. Виконайте усно впр.6 (І, ІІ), 8, письмово - впр.10.
Домашня робота: впр.11. 





06 вересня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Вступ. Мова - найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу. 
Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри, типи мовлення, про засоби міжфразного зв'язку в тексті

І. Поміркуйте, чому ми вважаємо мову найважливішим засобом спілкування, пізнання і впливу. Перевірте правильність своїх думок, прочитавши матеріал підручника (с.7).
ІІ. Дайте відповіді на запитання:

1. Чим мова відрізняється від мовлення?
2. Що таке ситуація спілкування?
3. Що таке текст? Які його ознаки?
4. Які засоби зв'язку речень у тексті ви пам'ятаєте?
5. Назвіть стилі й типи мовлення. 
 
ІІІ. Ознайомтеся з матеріалом підручника (с.181-184) .

Домашня робота: учити §1, виконати вправу 394:
І - усно, ІІ.1, 2, 6, 7-усно, ІІ.4, 8- письмово, ІІ.9 - за бажанням.























02 червня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Тренувальні вправи. Контрольна робота (тестові завдання). Службові частини мови. Вигук
1. Повторіть матеріал §42-51.
2. Виконайте усно впр.554, 555,  тестові завдання на с.196-197.
3. Виконайте тестові завдання, зайшовши за цим покликанням:   join.naurok.ua , код доступу  4006895 до 20:00 06 червня.


31 травня 2022 року (уроку онлайн не буде)
2-й урок, 09:30
Тема. Контрольна робота (диктант)
І. Запишіть у зошити поданий нижче текст, виправляючи допущені в ньому помилки та ставлячи, де це необхідно, розділові знаки (записуйте старанно, охайно, каліграфічно, зважайте на правила перенесення слів).
ІІ. Фото виконаної роботи надішліть мені на ел. пошту ninalazarenko8@gmail.com
 Диктант

Жовте полумя кульбаб

       День був майже літьній. Трава веблискувала сьвіжою зелиню. Кульбабки, яких тут було рясно, здавалеся сонячнеми брисками росипанеми по смарагдовому оксамиту.

       Через довгі паузи подавала голос зузуля. Високо внебі літали ластівки наздоганяючі одна одну. У теплому повітрі прозорими хмарками мирихтіли міріади комашок. Мителики, мов росфарбовані клаптеки паперу, то злітали в повітря то пили никтар зквітів тріпочючі крильцями.

       Привела сюди маргариту ще менулого року ледь помітна стешка. Їй здавалося шчо ні хто, крім неї, уцілому сьвіті незнає цього місьця. Восини вона преходила слухати співучих дроздів мелувалася старими дубами шчо стояли купою не подалік. І лише висною дівченка помітела дві весокі чирешні. Коли вони за цьвіли, то стали зхожі на дві виличезьні рожеві повітряні кулі.

       З оберемком кульбабок маргарита пресіла біля кренички й премостила квіти так шчоб непадали у воду.

       Синіло увисокій траві мілке озерце. Звідки пробеваєця вода? Куди біжить? Узяла кульбабку за жовто-гарячу голівку потягла. Повільно вивільнилася довга ніжка зобиремка. Укладала голівку-до-голівки. Еластичні стебла корилеся її пальцям. Дівчена невідчувала ні простору нічасу…


26 травня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках
І. Поміркуйте над завданням  впр.541(усно).
ІІ. Ознайомтеся з матеріалом підручника §51.
ІІІ. Виконайте письмово впр.547,  усно - 543.
Домашня робота: учити §51, виконати вправу 549(І) письмово. 

24 травня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Правопис часток не і ні з різними частинами мови
І. Проаналізуйте матеріал впр.530(усно).
ІІ. Ознайомтеся з матеріалом підручника §50.
ІІІ. Виконайте письмово впр.533,  усно - 534.
Домашня робота: учити §50, виконати вправу 536 (письмово). 
19 травня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Складання висловлення з використанням часток
І. Повторіть матеріал §48-49.
ІІ. Оберіть одну з тем, поданих нижче.
1. Чи хотів(ла) би я щось у собі змінити.
2. Які чесноти хотілося б виховати в собі.
3. Чи входить до переліку рис моєї вдачі самокритичність. 
ІІІ. Складіть невелике висловлення з обраної теми (обсягом до сторінки), використовуючи частки. Фото виконаної письмової роботи надішліть мені на ел.пошту ninalazarenko8@gmail.com

17 травня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Правопис часток
І. Проаналізуйте матеріал впр.519.
ІІ. Ознайомтеся з матеріалом підручника §49.
ІІІ. Виконайте  усно впр.520,  письмово - 524.
Домашня робота: учити §49, виконати вправу 528 (письмово). 

12 травня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків
І. Ознайомтеся з матеріалом підручника §48 (с.179-180).
ІІ. Виконайте  усно впр.507, 508, письмово 498.
Домашня робота: учити §48, виконати вправу 515 (письмово). 

10 травня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Написання сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Тренувальні вправи
І. Повторіть матеріал підручника §46-47 (с.173, с.175-176).
ІІ. Виконайте  письмово впр.490, усно 502.
Домашня робота: учити §46-47, виконати вправу 504 (письмово). 
05 травня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Написання сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів 
І. Ознайомтеся з матеріалом підручника §47 (с.175-176).
ІІ. Виконайте  письмово впр.497, усно 498.
Домашня робота: учити §47, виконати вправу 503 (письмово). 


03 травня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Сполучники сурядності й підрядності 

І. Ознайомтеся з матеріалом підручника §46 (с.170-171)
ІІ. Виконайте  письмово впр.482.
Домашня робота: учити §46, виконати вправу 484(усно). 

28 квітня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Контрольний стислий переказ розповідного тексту

І. Прочитайте текст, складіть план до нього, письмово стисло перекажіть прочитане, фото робіт надішліть мені на ел.пошту ninalazarenko8@gmail.com
 
Дерево індіанського вождя
  Понад десять тисяч видів дерев росте на земній кулі. Кожне з них має свою назву. Та лиш одне носить ім'я людини. Це дерево — секвоя.
  Кривава боротьба точилася між корінним населенням Америки та білими завойовниками. Страшній вогнепальній зброї чужинців індіанці могли протиставити лише стріли та списи. Але неволя й покора були для них страшнішими за смерть. Так казав своїм одноплемінникам легендарний вождь ірокезів Секва. Він винайшов для свого народу писемність, дбав про освіту індіанців, став на чолі воїнів і повів їх у бій проти іноземців-загарбників. Народ під проводом Секви довго чинив чужинцям опір.
  Вождь загинув в одній із нерівних сутичок. На честь безстрашного волелюбного Секви індіанці назвали найміцніше, найвище, найвитриваліше дерево своєї землі.
  Завойовники зробили все можливе, щоб примусити гордих індіанців забути свою історію, намагалися вирвати з їхньої пам'яті героїчні легенди й перекази про колишню незалежність рідної землі.
  Як же муляла очі завойовникам могутня секвоя! Адже вже своєю назвою вона нагадувала про звитяжного вождя Секву!
  Загарбники заходилися перейменовував дерево. Спершу вони нарекли його каліфорнійською сосною. Тоді вигадали назву мамонтове дерево. Обидві назви не прижилися. Пізніше англійські ботаніки на честь свого полководця Веллінгтона назвали дерево веллінгтонією. Американці обурилися й назвали рослину вашингтоніею на честь першого президента США.
  Звісно, поширення не набула жодна з цих назв. Їх не визнали індіанці. Горде ім'я Секви залишалося невідривним від дерева-богатиря.
  Чому ж так довго точилися суперечки навколо назви саме цього дерева? Річ у тім, що секвойя — рослина справді унікальна. Висота дерева — понад сорок метрів. В обхваті деякі дерева сягають двадцяти шести метрів, вага такого стовбура перевищує тисячу тонн.
  Секвоя   —   дерево-довгожитель. Вік деяких рослин, за визначенням учених, сягає шести тисяч років. За життя одного такого дерева проминула вся стародавня, середньовічна і нова історія людства.
  Секвоя росте і в Києві. Її можна побачити в оранжереї Ботанічого саду. Українські ботаніки не полишають надії на те, що їм пощастить призвичаїти секвою до нашого клімату. Можливо, «дерево індіанського вождя», як досі називають секвою, стане нашим земляком.




26 квітня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Сполучник як службова частина мови.

І. Ознайомтеся з матеріалом підручника §45,
виконайте усно впр.470, письмово впр.473.

 Домашня робота: учити §45, виконати вправу 474(письм.)  

21 квітня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Особливості вживання прийменників
1. Ознайомтеся з матеріалом підручника §44.
2.Виконайте усно впр.457, письмово впр.459.
Домашня робота: учити §44, виконати вправи 464  письмово.

19 квітня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Написання прийменників
1. Ознайомтеся з матеріалом підручника §43.
2.Виконайте письмово впр.449.
Домашня робота: учити §43, виконати вправи 450, 451  письмово, фото робіт надіслати мені на ел.пошту ninalazarenko8@gmail.com

14 квітня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Службові частини мови. Прийменник як частина мови
1. Ознайомтеся з матеріалом підручника §42.
2.Виконайте письмово впр.440.
Домашня робота: учити §42, виконати впр.443 письмово.



12 квітня 2022 року
2-й урок, 09:30
Тема. Тренувальні вправи. Контрольна робота (тестові завдання). Прислівник
1. Повторіть матеріал §32-40.
2. Виконайте письмово впр.380, 430, усно тестові завдання на с.149-150.
3. Виконайте тестові завдання, зайшовши за цим покликанням:   join.naurok.ua , код доступу   4639967 до 20:00 14 квітня.



23 листопада 2021
2-й урок, 09:30
Тема. Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами
І. Усно виконайте впр.186.
ІІ. Ознайомтеся з матеріалом §19.
ІІІ. Виконайте впр.187 усно, 188, 190 письмово.
Домашня робота: учити §19, письмово виконати впр.192.

19 листопада 2021року
2-й урок, 09:30
Тема. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом)
І. Прочитайте текст "Дік Сенд" (впр.598).
ІІ. Визначте його стиль і тип мовлення (усно).
ІІІ. Виконайте письмово завдання ІІ, ІV цієї вправи, усно - завдання ІІІ. Зверніть увагу! План потрібно складати СКЛАДНИЙ.
Домашня робота: навчіться усно докладно переказувати прочитаний текст за самостійно складеним планом.

18 листопада 2021
1-й урок, 08:30
Тема. Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
І.  Ознайомтеся з матеріалом §18 (с.64)
ІІ.  Перегляньте відео за цим покликанням:

ІІІ. Виконайте письмово впр. 173,  впр.176.

Домашня робота: учити §18(с.64), виконати впр.177, фото надіслати на ел.пошту ninalazarenko8@gmail.com


16 листопада 2021
2-й урок, 09:30
Тема. Узагальнення вивченого з теми "Дієслово"

І. Повторіть матеріал параграфів 3-16, усно дайте відповіді на запитання 1-8 (с.60).

ІІ. Виконайте вправи.

1.    Усно впр.163,

2.    Письмово впр.156, 148.

 Домашня робота: пригадайте всі форми дієслова; виконайте впр.33(І), допишіть по три приклади інших дієслівних форм.

Увага! 
Ті учні, які не виконали контрольне тестування, можуть його пройти за цим покликанням до 20:00 16 листопада:
join.naurok.ua , код доступу  9879551


12 листопада 2021року
2-й урок, 09:30
Тема. Контрольна робота. Дієслово 
1. Повторіть матеріал підручника (§8-16).
2. Виконайте тестові завдання, зайшовши за цим покликанням:   join.naurok.ua , код доступу  1711837 до 20:00 12 листопада.

11 листопада 2021
1-й урок, 08:30
Тема. Повторення теми "Дієслово"
І. Повторіть матеріал §8-16
ІІ. Ознайомтеся з послідовністю розбору дієслова як частини мови (с.54-55).
ІІІ. Виконайте письмово розбір дієслів із 1 і 3 речень  впр. 161,  впр.162 (ІІ - 2-5 завдання).

Домашня робота: повторити §8 -16, виконати завд.1-6 (с.59-60).


09 листопада 2021
2-й урок, 09:30
Тема. Способи творення дієслів
І. Поміркуйте над завданням впр.150. 
ІІ. Ознайомтеся з матеріалом §16.
ІІІ. Виконайте усно впр. 154, письмово - 152, 155.
Домашня робота: учити §16, виконати впр. 151(І, ІІ, ІІІ ПИСЬМОВО).




05 листопада 2021
2-й урок, 09:30
Тема. Безособові дієслова
І. Усно виконайте впр.144.
ІІ. Ознайомтеся з матеріалом §15 (с.50-51).
ІІІ. Виконайте вправи 145 - усно, 146 - письмово.

Домашня робота: учити §15, виконати впр. 149 (І, ІІ), фото виконаної домашньої роботи надіслати мені на ел.пошту ninalazarenko8@gmail.com




04 листопада 2021
1-й урок, 08:30
Тема. Способи дієслів. Тренувальні вправи

І. Повторіть матеріал §13-14.
ІІ. Виконайте усно впр. 137, письмово - впр.135.
ІІІ. Ознайомтеся з матеріалом на с.49, усно виконайте впр. 141. 
Домашня робота: виконайте тестові завдання за цим покликанням join.naurok.ua , код доступу 2046504



02 листопада 2021
2-й урок, 09:30
Тема. Творення дієслів наказового способу. Знак м'якшення у дієсловах наказового способу

І. Перегляньте відео за цим покликанням https://www.youtube.com/watch?v=tjg43I_xM3U&ab
ІІ. Опрацюйте матеріал підручника (§14, с.46, 47).
ІІІ. Виконайте усно впр.130, 131, 134, письмово - впр. 132, 136.
Домашня робота: учити §14, письмово виконати впр.133.




05 жовтня 2021року
2-й урок, 09:30
Тема. Контрольна робота. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Дієслово (значення, форми дієслова)
1. Повторіть матеріал підручника (§1-7).
2. Виконайте тестові завдання, зайшовши за цим покликанням:   join.naurok.ua , код доступу 8091011 до 20:00 05 жовтня.






01 жовтня 2021року
2-й урок, 09:30
Тема. Тренувальні вправи
І. Повторіть матеріал §3-7.
ІІ. Виконайте завдання.
1. Розподіліть дієслова у дві колонки: 1) інфінітив, 2) особове дієслово.
    Дивишся, любимо, обираю, танцювати, слухають, одягати, затихнути, пишаєтеся, вшанувати, відсунула, дихати, відміряти.
   - Визначте вид кожного з цих дієслів, час, число, особу або рід (де це можливо). 
    - Розберіть за будовою дієслова першої колонки.

2. Запишіть речення, визначте в них  граматичну основу та синтаксичну роль інфінітива.
    1. Світлана спромоглася тільки заперечливо похитати головою. 
    2. Побігли дівчата воду носити, вечерю варити. 
    3. Мене попросили передати книжки в бібліотеку. 
    4. Старанно вчитися - це обов'язок кожного школяра.
    5. Йому дали завдання отримати на пошті бандероль. 
3. Виконайте письмово вправу 66. 


30 вересня 2021 року 
1-й урок, 08:30

Тема уроку.  Доконаний і недоконаний вид дієслова

І. Повторіть правила написання не з дієсловами й виконайте вправу: випишіть дієслова з не, розкриваючи дужки.
    
    1. Хто (не) жив посеред бурі, той ціни (не) знає силі, той (не) знає, як людині боротьба і праця милі. 2. Хто голоду (не) знав, (не) звідав спраги, (не) знатиме, який у хліба смак. 3. Страшнішої (не) має сліпоти, як сліпота духовна. 4. (Не) зчувся - літо проминуло. 5. Вітерець з берега (не) покоїв море. 6. (Не) гріє сонце на чужині. 7. Купець той багато (не) правди робив: мірявши - (не) домірював, важивши - (не) доважував, дурив людей. 8. Життя (не)має ціни, а воля дорожча за життя. 

ІІ. Опрацюйте матеріал підручника (§7).
ІІІ. Виконайте усно впр. 69, 72; письмово - впр.70.

Домашнє завдання: учити §7, виконати письмово впр.73, фото домашньої роботи надіслати мені на ел. пошту не пізніше 04 жовтня. 

28 вересня 2021 року 
2-й урок, 09:30

Тема уроку.  Не з дієсловами (повторення)
1. Уважно прочитайте правила § 6. 
2. Усно виконайте впр. 57, 58, письмово - впр. 60, 61.
Домашнє завдання: учити § 6, письмово виконати впр.64 (І).

24 вересня 2021 року 
2-й урок, 09:30

Тема уроку.  Неозначена форма дієслова (інфінітив). Особові форми дієслова
1. Перегляньте відео за цим покликанням, за бажанням виконайте вправи, які в ньому пропонують.
2. Ознайомтеся з правилами підручника (§4-5).
3. Усно виконайте вправу 43, письмово - 44. 
    Домашнє завдання: записати подані нижче речення, підкреслити в них граматичні основи, визначити, яку синтаксичну роль виконують у реченнях дієслова, вжиті у формі інфінітива, відповідно підкреслити.  Фото виконаних домашніх робіт надіслати мені на електронну пошту не пізніше 27 вересня. 

1. Язиком плескати - не ціпом махати.
2. Вчить мене Тарас вростати в землю жилавим корінням.
3. Наближалася година вирушати в дорогу.
4. Дерево злізло на скелю погрітись.
5.Радість бачити й розуміти - то найкращий дар природи. 
6.Тато попросив сина надрукувати текст заяви.

Відсутність надісланих робіт розцінюватиму як невиконане домашнє завдання!


23 вересня 2021 року 
1-й урок, 08:30

Тема уроку. Морфологія. Орфографія. Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453

1. Пригадайте, що ви вивчили про дієслово.
2. Ознайомтеся з матеріалом підручника на с. 16-17 (§ 3).
3.Уважно розгляньте таблицю "Форми дієслова" у впр.32. 
4. Виконайте вправу 30(І) письмово. 

Домашнє завдання: учити § 3, виконати письмово вправу 34.















Добрий день!
      Пропоную протягом цього тижня (27.04 -30.04) опрацювати тему "Діалог. Тире при діалозі".
     Якщо ви добре запам'ятали правила вживання розділових знаків у реченнях із прямою мовою, то не важко буде працювати й із цією темою, оскільки при оформленні діалогів ми вживаємо  розділові знаки так само, як і при прямій мові, тільки без лапок.
     Порівняйте. 

   Схема вживання розділових знаків при прямій мові:
"П",-а.      "П?"-а.      "П!"-а.

А:"П".       А:"П?"      А:"П!"
     
  Схема вживання розділових знаків при діалозі:

-Рд?-а.      -Мамо, ми влітку поїдемо в Карпати? - спитала Оля.
-Рд.           - Так, обов'язково.
А:            Дівчинка зраділа:
-Рд!          - Це чудово!
     
    Не забувайте, що перед репліками діалогу ставимо тире на початку рядка, кожну репліку пишемо з нового рядка.


Добрий день!
   Ви вже опрацювали всі нові теми з української мови в цьому навчальному році. Тому протягом наступного тижня 
(04.05 - 08.05) 
пропоную повторити §54, 55, 57, 58, 60, 61 та виконати контрольну тестову роботу за цим посиланням:  join.naurok.ua ,
       код  доступу 414710

Вітаю всіх!
         Протягом наступного тижня (12.05.20 – 15.05.20) на вас чекають такі завдання:
1   ) повторити матеріал §63-64;
2  ) письмово виконати вправи 492, 493.

         Фото виконаних робіт надішліть мені на електронну пошту ninalazarenko8@gmail.com або як повідомлення в мережах «Фейсбук» чи «Інстаграм».
         
         Тим учням, які минулого тижня не змогли виконати контрольну тестову роботу з теми "Однорідні члени речення, звертання, вставні слова. Складне речення", пропоную зробити це за посиланням   join.naurok.ua ,
код доступу  977505

 Добрий день!
      Протягом наступного тижня (18.05.20 – 22.05.20)вам потрібно виконати такі завдання:
      1) ще раз добре повторити § 63-64 і виконати контрольну тестову роботу за цим посиланням join.naurok.ua , код доступу 
639598;
      2) повторювати матеріал розділів підручника "Будова слова. Орфографія", "Фонетика. Графіка.Орфоепія. Орфографія", звертаючи увагу в першу чергу на орфографічні правила (правила написання слів), оскільки наступного тижня вам потрібно буде написати диктант.


Усім мої вітання!
          Ви завершуєте вивчення української мови в цьому навчальному році. Залишилося попрацювати ще трохи. До 24 травня ще маєте змогу пройти контрольне тестування з теми "Пряма мова. Діалог". А тим, хто вже цю роботу виконав, пропоную написати диктант. Решта ж учнів приєднаються з наступного тижня (25.05 - 29.05).

          Вам потрібно на окремому аркуші паперу в лінійку записати текст, розставляючи пропущені розділові знаки, розкриваючи дужки, правильно ставлячи в словах замість крапок літери чи апостроф, якщо це необхідно. Потім фото цих робіт слід надіслати мені.

Диктант

            Дорогу прокладав (Щ, щ)ек  а (К, к)ий з (Х, х)оривом тр..малися позаду  пил..но погл..ядали (на)далекий обрій. Так їхали (до)вечора. А коли досягнули Високої могили (К, к)ий в..лів ставати (на)нічліг.                       
           Вибрали місце (над)струмком. Коней стр..ножили (і, й) пустили пастися. Князю (Д, д)обро/миру намостили (з)трави та бур..яну м..яку постелю (на)горбку (і, й) поклали відпоч..вати. Гунна пр..в..язали (до)дерева щоб (не)втік. 
          
          (І, Й) тільки після ц..ого брати вз..ялися г..тувати в..черю. (Щ, щ)ек (і, й) (Х, х)орив зб..рали сухий хмиз (і, й)  ро..кладали бага(т, тт)я. Шматки стреп..та пахуче зело їс..тівне корі(н, нн)я  усе це (К, к)ий поклав (у)бронзовий казанок (і, й) наповнив водою. (За)якус.. годину в..черя була готова (і, й) кухар сказав (К, к)нязю (К, к)нягине (до)їжі.


До уваги тих учнів, які не встигли пройти контрольне тестування з теми "Пряма мова. Діалог"!
     Ви можете це зробити до 30 травня за посиланням join.naurok.ua  , код доступу 3216891 

Добрий день. Вітаю всіх у новому 2021 році. 

15 січня. 2 урок. 09.25 - 10.10 
Тема уроку. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. Підготовка до контрольного усного твору.
    У першому семестрі ви вже переказували тексти художнього стилю, які містили опис приміщення, тобто інтер'єр, і які допомагали уявити людей, що в них мешкають, атмосферу, що там панує. 
    Тепер вам потрібно буде самостійно створити такий опис. У підручнику на с. 234 - 235 є підказки, як це зробити, а у впр. 600 подано план, який можна використовувати, складаючи власний твір. З допомогою цього плану спробуйте скласти власний опис приміщення (вашої кімнати, класу тощо) в художньому стилі. Можна взяти якусь із тем вправи 601. Працюйте на чернетці. 
    У робочому зошиті потрібно записати тільки план вашого твору, слова й словосполучення, які вам допоможуть, коли будете виголошувати свій твір-опис (кожен отримає оцінку). Слухати будемо після закінчення дистанційного навчання. 


19 січня. 4 урок. 11.25 - 12.10.

Тема уроку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

1. У підручнику (с. 240-241) подано текст-розповідь у художньому стилі "У лісі", що містить опис природи. Прочитайте його. 
2. Визначте його тему й основну думку (усно).
3. Знайдіть опис природи, з'ясуйте, які художні засоби використав автор у цьому описі, чи передає опис природи  настрій хлопчика, його почуття.
4. Складіть і запишіть у робочий зошит план цього тексту.
5. Навчіться усно переказувати його за складеним планом.

20 січня. 5 урок. 12.30 - 13.15.
Тема уроку. Докладний письмовий  переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи
1. У робочих зошитах запишіть дату, тему уроку.
2. Прослухайте відеоурок за поданим нижче покликанням. 
3. Запишіть заголовок тексту переказу, самостійно складений план до нього. 
4. Складіть докладний переказ спочатку на чернетці, а потім перепишіть у зошити після плану. 
Фото виконаних робіт надішліть мені на електронну пошту ninalazarenko8@gmail.com



22 січня. 2 урок. 09.25 - 10.10.
Тема уроку. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м'якої групи
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN

1. Перегляньте відеоурок за поданим нижче покликанням (скопіюйте його й уведіть у пошуковець) 
2. Уважно перечитайте теоретичний матеріал підручника (§44, с.141, 143).
3. Виконайте вправи 365(письмово), 368(усно), 369(письмово).
Домашня робота: провідміняти прикметник яснолиций у формах чоловічого роду однини і множини.


12 лютого 2021 року
Тема. Написання не з прикметниками
1. Перегляньте відео за поданим покликанням.
2. Повторіть правила §47.
3. Виконайте тестові завдання за цим покликанням до 18.00 
14 лютого.
join.naurok.ua  , код доступу 6137357
Домашня робота. 
1. Учити §47.
2. Письмово виконати впр. 398.


16 лютого 2021 року. 4 урок 
Тема. Написання -н- і -нн- в прикметниках
Початок об  11.30
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453

1. Перегляньте відео за поданим покликанням.
2. Опрацюйте  правила §48.
3. Виконайте впр.400, 401 усно, впр. 404 письмово.

Домашня робота. 
1. Учити §48.
2. Письмово виконати впр. 406.


30 березня 2021 року.
Тема. Відмінювання порядкових числівників. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок об 11год 30 хв

1. Перегляньте відео за поданим покликанням.

2. Опрацюйте  правила §56.
3. Виконайте впр. 477 (усно), впр. 478 (письмово).

Домашня робота. 
1. Учити §56.
2. Письмово виконати впр. 479.

31 березня 2021 року.
Тема. Узгодження числівників з іменниками. Тренувальні вправи

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок о 12 год 30 хв

1. Уважно перегляньте відео за поданим покликанням.

2. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (§56-57).

3. Виконайте вправу 486 (усно), 487(письмово).

Домашня робота: учити §56-57, письмово виконати вправу489.
 
Увага! Фото виконаної домашньої  роботи надішліть мені на електронну пошту   ninalazarenko8@gmail.com



02 квітня  2021 року.
Тема. Тренувальні вправи
1. Повторити матеріал §54-57.
2. Виконати письмово вправи 484(І), 488, усно впр.493.
Домашня робота: виконати письмово впр.494.

    Фото виконаної домашньої  роботи надішліть мені на електронну пошту   ninalazarenko8@gmail.com
    Відсутність чи наявність надісланих для оцінювання робіт вплине на тематичний бал.

06 квітня  2021 року.
Тема. Тренувальні вправи
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок об 11 год 30 хв

1. Повторити матеріал §52-57, уважно розглянути схему "Числівник" у впр.495. 
2. Письмово провідміняти кількісний числівник 750.
3. Виконати письмово вправи 497, 498. 

 Домашня робота: виконати усно завдання 1-6 (с.186-187), підготуватися до контрольної роботи.


07 квітня  2021 року.
Тема. Контрольна робота №8 (тестові завдання). Числівник

1. Повторіть матеріал §52-57. 
2. Виконайте контрольну тестову роботу за цим посиланням join.naurok.ua , код доступу 5879865

    Ви матимете тільки одну спробу, тривалість проходження тесту  теж обмежена - 40 хв, завдання слід виконати до 20:00 
7 квітня.
     Тим учням, які не змогли сьогодні виконати контрольні тестові завдання, надаю ще одну можливість зробити це до 20:00 08 квітня. 
     join.naurok.ua , код доступу 5811754

09 квітня 2021 року.
Тема. Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Написання займеників із прийменниками окремо

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок о 09 год 30 хв

1. Уважно перегляньте відео за поданим покликанням.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (§59).
3. Виконайте вправу 503(усно), 504(письмово).

Домашня робота: учити §59, скласти й записати 6 речень із займениками різних розрядів, займенники підкреслити як члени речення, фото домашньої роботи надіслати мені на ел. пошту.
    

    Тим учням, які не змогли вчасно виконати контрольні тестові завдання з теми "Числівник", надаю ще одну можливість зробити це до 20:00 12 квітня. 
     join.naurok.ua , код доступу 2411671


13 квітня 2021 року.
Тема. Розряди займенників за значенням. Особові та зворотний займенники
1. Поміркуйте над запитаннями впр. 507.
2. Ознайомтеся з матеріалом параграфа 60.
3. Виконайте вправи 508, 511 письмово, 513 усно.
Домашня робота: учити матеріал §60, письмово виконати впр. 516. 
    Фото виконаної класної роботи надіслати мені на ел. пошту.

14 квітня 2021 року.
Тема. Розряди займенників за значенням. Питальні та відносні займенники

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок о 12 год 30 хв

1. Поміркуйте над запитаннями впр. 517.
2. Ознайомтеся з матеріалом параграфа 61.
3. Виконайте вправи  519 письмово, 518 усно.
Домашня робота: учити матеріал §61, письмово виконати впр. 523 (провідміняти всі словосполучення). 

16 квітня 2021 року.
Тема. Розряди займенників за значенням. Заперечні й неозначені займенники

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок о 09 год 30 хв
1.Перегляньте відео за цим покликанням.


2. Поміркуйте над завданням впр. 525.
3. Ознайомтеся з матеріалом параграфа 62.
4. Виконайте вправи  526, 528 усно, 529 письмово.
Домашня робота: 1) учити матеріал §62; порівняти його з матеріалом відеоуроку, знайти помилку в поясненні вчительки;
2) письмово виконати впр. 531(І), 
фото домашньої роботи надіслати мені на ел. пошту.
    
    20 квітня 2021 року.
Тема. Розряди займенників за значенням. Тренувальні вправи
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок об 11 год 30 хв
1. Повторіть  матеріал §59-62.
 2. Виконайте вправи  535 усно, 534 письмово.

Домашня робота: 1) повторити матеріал §59-62; 
2) пройти навчальний тест до 20:00 22 квітня за цим покликанням join.naurok.ua , код доступу  2094092

21 квітня 2021 року.
Тема. Розряди займенників за значенням. Присвійні займенники

 1. Перегляньте відео за цим покликанням:
 2. Опрацюйте матеріал §63.
 3. Виконайте вправи  537 усно, 539 письмово.

Домашня робота: 1) учити §63; 
2) письмово виконати впр.541(І, ІІ). 
Фото домашньої роботи надіслати мені на ел. пошту.

23 квітня 2021 року.
Тема. Розряди займенників за значенням. Вказівні й означальні  займенники
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок о 09 год 30 хв (2 урок).

1. Учити матеріал §64.
2. Виконайте вправи  546 усно, 547 письмово.
 
Домашня робота: 1) учити §64; 
2) письмово виконати впр.549(І). 

27 квітня 2021 року.
Тема. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі
1. Обрати одну із запропонованих тем, скласти й записати простий план до неї, а потім твір-розповідь з елементами роздуму (обсяг - від 1 до 1,5 сторінки робочого зошита). 
Важливо: у роботі використовувати займенники, що належать до різних розрядів.
2. Фото виконаної роботи надіслати мені на ел. пошту: ninalazarenko8@gmail.com
Теми творів
1) Що я роблю для здійснення своєї мрії
2) У чому полягає гідність людини
3) Що важливіше - наполегливість чи скромність

Пам'ятаємо!
1. Роздум починаємо з тези (думки, яку слід довести), потім наводимо аргументи (докази), приклади із життя, факти, а завершуємо висновком.
2. При цьому можна вживати такі слова й вирази: я вважаю, мені здається, по-перше, по-друге, наприклад, отже, підсумовуючи, можна зазначити.
3. Художній стиль передбачає образність, поетичність, емоційність, передачу відчуттів автора. Можна використовувати епітети, метафори, порівняння, лексику різних груп, фразеологізми тощо.

28 квітня 2021 року.
Тема. Займенник.Тренувальні вправи
1. Повторити матеріал   §59-64.
2. Виконати письмово вправи 530, 542.
Домашня робота: повторювати §59-64, письмово виконати впр.551, фото виконаної роботи надіслати мені на ел.пошту.

30 квітня 2021 року.
Тема. Займенник.Тренувальні вправи
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453
Початок о 09 год 30 хв (2 урок).

І. Гра "Знайди зайвого". Спишіть, підкресліть у кожному рядку займенник іншого розряду.
1. Я, він, твій, ти, тебе, ви.
2. Хто, що, якого, чиїм, себе, котрий.
3. Мій, твого, ти, наш, вашим, свій.
4. Весь, всяким, кожному, сам, іншого, котрому.

ІІ. Розподіліть займенники у три стовпчики: 1) які пишемо разом; 2) - через дефіс; 3) - окремо.
    (Ні)хто, ні(в)кого, де(з)чим, кимо(сь), чий(небудь), будь(з)чим, аби(до)кого, хтозна(з)ким, казна(перед)чим, (аби)хто, аби(з)чим, яким(небудь), (де)хто, ні(до)кого, ні(в)чому, (ні)скільки, (бозна)хто, (будь)який, скільки(небудь), (ні)що, (хтозна)який.

ІІІ. Відредагуйте словосполучення.
    Дякую Вас, пробачте мене, на котру годину призначили, скільки годин, властивий для нього, характерний йому, телефонував до нього, кепкувати над ним, ви вже прийшла.
Домашня робота: повторювати §59-64.

05 травня 2021 року.
Тема. Займенник.Тренувальні вправи

1. Ознайомитися з послідовністю розбору займенника як частини мови (с.211).
2. Виконати вправу 553:
   1) прочитати текст, усно визначити його тему й основну думку;
    2) виписати з тексту всі займенники, в дужках вказати їх розряд;
    3) усі займенники першого абзацу розібрати як частину мови (письмово).


















Немає коментарів:

Дописати коментар