Вітаю всіх у новому 2023-2024 навчальному році!
Идентификатор конференции: 274 076 3453
ІІ. Виконайте усно тестові завдання на с.59-60, впр.163, письмово впр.170.
ІІ. Виконайте письмово впр.161.
ІІ. Виконайте усно впр.150, 154, письмово впр.152.
ІІ. Виконайте усно впр.121, письмово впр.124.
- запозичені слова і власне українські: кондиціонер, тостер, працювати, волейбол, мрія, педагог;
- слова активної та пасивної лексики: учень, перст, кольчуга, календар, ріка, рать;
- архаїзми та історизми: кошовий, їство, булава, десниця;
- терміни та загальновживані слова: бігти, гарний, морфологія, теорема, атом, червоний.
Кожен знас має яку-сь радісьть у житті. Це можуть бути рідьні друзі знайомі св’ята подарункі. Для мене сама більша радісьть – це моя сімья. Кожного року ми з сімйою вітпочиваємо в карпатах. Мабуть це самі кращі дні в мойому житі. У горах мене робить щастливим усе підйом на говерлу сьвіже повітр’я височизні смереки вітпочинок біля бурхливих річок катаня на лижах. Ми засиляємось внаш улюблений готель Синевир де нас опслуговує самий кращий персонал. Ми насолоджуємося спілкуваням одне з одним, гірськими крає-видами карпацькими смаколиками чистим високо-гірним повітрям.
- тезу (думку, яку слід пояснити, довести),
- аргументи (докази) з прикладами із життя,
- висновок.
Зверніть увагу! Нове в
правописі!
І. Складні слова з першою частиною біо-,
бліц-, веб-, віце-, гідро-, гіпер-, еко-, екс-, етно-, євро-,
зоо-, кібер-, лейб-, максі-, макро-, мікро-, міні-,
мульти-, обер-, полі-, прес-, супер-, теле-, флеш-, унтер- пишемо
разом.
ІІ. Слова з пів пишемо окремо, окрім півострів, півкуля, півмісяць.
Наприклад: пів яблука, пів життя,
пів України, пів Харкова.
І. Утворіть прикметники від іменників за допомогою суфікса -ськ-.
Прага –
гагауз –
Несвіж –
гірник –
молодець –
Гадяч –
Волноваха –
Калуш –
Черкаси –
Київ –
брат –
ІІ. Утворіть іменники від прикметників за допомогою суфікса -ин(а).
Бахмацький –
чернівецький –
дрогобицький –
козелецький –
чернігівський –
менський –
одеський –
луганський –
Домашня робота: повторіть матеріал підручника на с.60-62, виконайте тестові завдання за цим покликанням
Код доступу 3466869
Тема. Зміни приголосних при
творенні іменників від прикметників за допомогою суфікса -ин(а)
І. Учити параграф 18.
ІІ. Виконати письмово вправу 153.
Вінницький –
дніпропетровський –
хмельницький –
івано-франківський –
миколаївський –
тернопільський –
донецький –
волинський –
полтавський –
прилуцький –
чернігівський –
рекрутський –
солдатський –
Домашня робота: учити параграф 18, виконати впр. 154.
- Ма(н)а з неба не падає і не впаде.
- Вся величезна те(р)иторія станції була в цей день переповнена військовими.
- Цінує розум вигуки прогре(с)у, душа скарби прадавні стереже.
- Мадо(н)а - це жінка з маленьким дитям на руках.
- Хіба мета(л) проймеш словом?
- Моє небо підперте коло(н)ами димарів, а земля оперезана поясом лану.
- З обличчя Та(л)і(н) сон свій витер. До праці та(л)і(н)ці ідуть.
- По піскуватій лінії берега, серед тінистих садків, біліли розкішні ві(л)и.
- 1) після м'яких Д, ТС, Л, Н
- перед Я, Ю, Є, Ї, які читаються як [йа], [йу], [йе], [йі]
- 2) перед ЙО
- 3) у кінці слів відповідно до вимови
- 4) після Л перед буквами на позначення приголосних відповідно до вимови:
- перед Я, Ю, коли вони позначають сполучення пом’якшеного приголосного з а, у
- перед Я, Ю, Є, Ї
- після приголосних Б, П, В, М, Ф, Г, К, Х, Ж, Ч, Ш, Р
- після кінцевого приголосного префікса
- перед ЙО
- коли Я, Ю позначають пом’якшення попереднього приголосного перед [а], [у]
- Тавтологія (повторення однакових чи спільнокореневих слів): пам'ятний сувенір, класний керівник нашого класу.
- Уживання росіянізмів: здоровий спосіб жизні, у любий день.
- Калькування: відповіді співпадають, підводити підсумки.
- Слово вжите не те або не в тому значенні: мати мозок на плечах, він мав горду удачу.
1. Повторити правила, вміщені в § 32 підручника української мови на с.100-101.
2. Запам'ятати, що у префіксах роз-, без-, через- завжди пишемо букву з, а от вимова їх залежить від швидкості:
а) якщо слово з роз-, без- або через- проказуємо повільно, то у префіксі вимовляємо звук з, наприклад, розпочати [розпочАти];
б) якщо слова з цими префіксами проказуємо швидко, то у префіксі вимовляємо звук с, наприклад, розпочати [роспочАти].
3. Виконати завдання:
а) утворити й записати нові слова з допомогою префіксів роз-, без-:
Будувати, страх, люди, нести, душа, межа, бити, кінець, лити, ділити, квітнути, турбота, край, сила.
б) виписати з поданих речень слова з префіксами роз-, без-.
Тече Дніпро безмежно, безкінечно. Землю ластівка черкає розтривоженим крилом. Вечір зіркою в небі повис і розсипав, розлив свої бризки на тремтливі листочки беріз. Погано жити безтурботному і безсловесному. Коли миші кота чують, то безпечно не гарцюють. Не в кожній воді мило розпуститься. Куций безхвостого не дожене.
4. Домашнє завдання: подані нижче речення записати в зошит, відшукавши й виправивши помилки в написанні слів. Виправлені літери підкреслити.
Бесшумно, бизвучно малює мороз візирунки на вікнах. Жвавий промінчик россипав навколо виселі іскорки. Січинь рострусив сніжок. У лісі чуєця бескінечний шурхіт сухого листя. Вирба росплітає свої довгі коси. Розлитілися бестурботні сніжинки у виселому танку.
Фото виконаного домашнього завдання прошу надіслати мені на електронну пошту ninalazarenko8@gmail.com до 19 січня.
19 січня 2021 року. 3-й урок. 10.30 - 11.15
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN
Тема. Спрощення в групах приголосних.
1. Учити правила § 33.
2. Виконати усно впр. 264, письмово впр.265 (ІІ).
3. Домашня робота: виконати впр. 267, її фото надіслати мені на електронну пошту.
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN
16 лютого 2021 року
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN
1. Наближення зими у
всьому серце чує і в
шелесті листів і в вітрі і в
стежках.
2. В Італії відпочивали
деякі українські письменники Борис Грінченко і Леся Українка і Михайло Коцюбинський.
3. Жита пшениці ячмені все це злилось в одну могутню хвилю.
4. Птах літав цілісінький день і всього набачився людей і машин будинків і стовпів.
5. Сімейство
спочиває у садочку матуся батько і малі синочки.
Домашня робота: пройти навчальний тест за поданим покликанням до 20:00 11 квітня: join.naurok.ua, код доступу 1096097
Немає коментарів:
Дописати коментар