11-А КЛАС, українська мова

Вітаю всіх у новому 2021-2022  навчальному році!

До уваги всіх здобувачів освіти! 

Онлайн-уроки  української мови  відбуватимуться щоп'ятниці. Заходити завжди за цим покликанням

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN

01 червня 2022 року

2-й урок, 09:30

Тема. Контрольна робота (тестові завдання).Стилістична норма. Практична риторика

І. Повторіть §44-60. 

ІІ. Виконайте тестові завдання за цим покликанням join.naurok.ua

Код доступу 4031815



  



20 травня 2022 року

5-й урок, 12:30

Тема. Удосконалення підготовлених текстів

І. Перегляньте відеоурок за цим покликанням:

https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-11th-grade+2020/courseware/8cf7a78699294054b778

ІІ.  Відредагуйте текст, виправивши орфографічні, пунктуаційні, лексичні та граматичні помилки, фото робіт надішліть мені на ел.пошту.

                                        Парк «Софіївка»

Парк «Софіївка» це поєднання штучних водопадів, гірських вершин, каналів, ставків із фонтанами, павільонів, скульптур І мраморних статуй античних богів і богинь, філософів і поетів. Цей парк — символ нев’янучого кохання, роскошний подарок палко закоханого чоловіка своїй обраниці створений заради й на славу цього почуття. Лише для неї, єдиної та неповторної красуні- дружини Софії, один із самих багатих магнатів XVIII століття Фелікс Потоцький наказав створити у своєму помісті казковий парк у  романтичному стилі. Граф возродив сурову тишу тінистих алей паркунаповнив природні композиції романтикою Парижу. Витративши на будівництво парку вісім мілліонів золотих рублів, що на той час було фантастичною сумою, були створені дивовижні краєвиди швейцарських Альп у мініатюрі.

Під входу в парк углиб комплексу веде головна аллея, що обсадили каштанами й тополями.

Композиція парку складається з водної системи, що зв’язані з архітектурним комплексом — озер, водопадів і цілої мережі каналів. Вода тут є гармонійним елементом загального пейзажу. Кожен, потрапляючий сюди, немов переноситься в іншу епоху.Тут особливе повітря — п’янке, сповнене кохання, ніжністі. Про «Софіївку» говорять собором природи, поемою з каменю, води, землі, архітектурних споруд і скульптур.


13 травня 2022 року

5-й урок, 12:30

Тема. Контрольна робота. Написання есе

І.Виконайте завдання 4.А, Б на с.202.

ІІ. Фото виконаних робіт надішліть мені на ел.пошту.


11 травня 2022 року

2-й урок, 09:30

Тема. Написання текстів різних жанрів

І. Повторіть §53-60. 

ІІ. Перегляньте відеоурок за цим покликанням: 

https://www.youtube.com/watch?v=NgrAyTsIhJA&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D


6 травня 2022 року

5-й урок, 12:30

Тема. Етикетні жанри (привітання, вибачення)

І. Вивчіть §59-60. 

ІІ. Виконайте усно впр.1, 2 (с.201-202), письмово впр. 3 (1-3) (с.202). 

04 травня 2022 року

2-й урок, 09:30

Тема. Оцінювальні жанри (характеристика)

І. Повторіть §57-58. 

ІІ. Ознайомтеся зі зразками характеристик, наведеними у впр.4 (с.199). Складіть і запишіть характеристику одного з ваших ровесників у офіційно-діловому стилі. Фото роботи надішліть мені на ел.пошту.

29 квітня 2022 року

5-й урок, 12:30

Тема. Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія)

І. Опрацюйте §57-58. 

ІІ. Виконайте впр.1, с.197( усно); впр.2, с.198(усно)

ІІІ. Ознайомтеся з порадами, поданими нижче.

Готуємося писати рецензію

1. Прочитайте твір (перегляньте кінофільм, відвідайте виставу…), за якою будете писати рецензію.
2. Визначте теми, що розвиває автор твору, який ви рецензуєте.
3. Прокоментуйте назву твору.
4. Висловте свою думку про зміст твору, проблеми, які порушує автор, про ідею твору.
5. Напишіть, чи вважаєте ви проблеми, про які пише автор, актуальними в наш час; чи поділяєте ви точку зору автора на ці проблеми.
6. Розкажіть, в чому збігається чи не збігається ваше сприйняття предмета мовлення з авторським.
7. Відзначте мовленнєві засоби, які складають своєрідність стилю автора.

    У рецензії використовуються деякі стандартні мовленнєві звороти, які забезпечують зв’язність та логічність викладу:

  • оцінюючи роботу в цілому;
  • в цілому можна сказати;
  • наприкінці хочеться відзначити;
  • на початку твору (статті, нарису, вистави…) повідомляється (викладаються факти, розповідається про…)

Домашня робота: учити §57-58, скориставшись порадами, виконати впр.5.1 (с.200).   


27 квітня 2022 року

2-й урок, 09:30

Тема. Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування)

І. Опрацюйте §55-56. 

ІІ. Виконайте впр.2, 4 с.196--197(усно).

Домашня робота: учити §55-56, виконати впр.3 (с.196) або впр.5.2 (с.196) письмово. 

22 квітня 2022 року

5-й урок, 12:30

Тема. Інфомаційні жанри

І. Опрацюйте §53-54. 

ІІ. Виконайте впр.2, с.189-193(завдання А, Б, В усно; завдання Г письмово).

Домашня робота: учити §53-54, план промови І.Малковича надіслати мені на ел.пошту  ninalazarenko8@gmail.com .

20 квітня 2022 року

2-й урок, 09:30

Тема. Синтаксичні одиниці в різних стилях

І. Опрацюйте §52. 

ІІ. Виконайте впр.4, с.187(письмово); впр.5, с.188 (усно).

Домашня робота: учити §52, письмово виконати впр.7, с.188.


15 квітня 2022 року

5-й урок, 12:30

Тема. Стилістичні особливості частин мови

І. Опрацюйте §51. 

ІІ. Виконайте впр.2, с.182-183(усно); впр.5, с.183-184 (усно).

Домашня робота: учити §51, письмово виконати впр.7, с.185; фото виконаної роботи надішліть мені на ел.пошту.


13 квітня 2022 року

2-й урок, 09:30

Тема. Стилістичні особливості засобів словотвору 

І. Опрацюйте §50. 

ІІ. Виконайте впр. 2, с.178 (усно визначте, яким способом утворилися слова кожного рядка); впр. 5, с.179-180 (усно).

Домашня робота: учити §50, письмово виконати впр. 7.А, с.180.



24 листопада 2021 року

1-й урок, 08:30

Тема. Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за. Тренувальні вправи

І. Повторіть матеріал §22-23, правила чергування у-в, і-й.

ІІ. Виконайте завдання.

Вправа 1.

Спишіть, уставляючи необхідний прийменник У-В. Поясніть вибір.

1. Плив ... воді, заходити ... аптеку, річ ... тім, думки ... голові,

тримати ... пам'яті, біг ... школу, світилося ... вікні, знав ... лице, дістає ... процесі, включають ... себе, включає … себе, десь ... хлібах, ніс … портфелі, відзначився ... формуванні, виношувати ... голові, сидимо ... вагоні, одягнена ... хвою, запитати ... своїх, сидіти ... твоїй кімнаті.


Вправа 2.

Спишіть, уставляючи необхідний сполучник І-Й. Поясніть вибір.

1. Принтер ... сканер, диски ... дискети, годинник ... стрілка,

орфографія ... орфоепія, чоловік ... дружина, військо ... князь, море .. яхта,

хмарно ... ясно, батьки ... діти, диван ... крісло, вовк ... ягня, зуби ... язик,

верба ... явір, війна .. мир, сосна .. ялина, учителі … учні, учитель … учні,

вода … їжа, Україна … Японія.


Домашня робота:

Випишіть слова, де можливе чергування У-В, парами: учитель –

вчитель. Складіть із виписаними словами 3 речення, правильно

вживаючи потрібну форму.

 Внаслідок, уздовж, вдихання, вдячний, вдумливий, ввімкнутий, вказівний, увозити, угадувати, угіддя,  вкласти, владарювати, угорі,  вдова, удома, власність, влучний, удосконалений.


19 листопада 2021 року

5-й урок, 12:30

Тема. Уживання прийменників. Тренувальні вправи

 І. Повторіть матеріал §22-23. 

ІІ. Виконайте завдання.

1. Укажіть прийменники з іменникам (займенниками), з’ясуйте, з формами яких відмінків ужито їх. 

    От у садочку перед хатою, напрацювавшися як слід, із снігу білого, пухнатого зліпили ляльку баба й дід. Коли це галка враз пролинула понад садком і на льоту з крила пір’їнку чорну скинула на сніговую ляльку ту. З-за хмар вечірнє сонце блиснуло, зачервоніли промінці. І враз немов рум’янець виступив на білім ляльчинім лиці. І раптом, наче небилицею, дівчатко виникло живе з такими синіми очицями, як синє небо зимове, з такими чорними косичками, як чорне галиче крило, з червоними такими щічками, як сонце ввечері було. «Добридень, каже,— мамо й таточку! Ведіть скоріш до себе в хаточку!» (Наталя Забіла). 

2. Запишіть прийменники в три колонки: а) разом; б) з дефісом; в) окремо. 

    По/між, із/за, з/заду, на/в/круги, на/зустріч, з/по/серед, подібно/до, близько/від, на/чолі, із/за, по/серед, з/по/між, у/супереч, відповідно/до, за/винятком, з/під, по/близу, на/в/коло, за/для, із/над, на/перед, незалежно/від, з/поза, згідно/з. 

3. Спишіть, розкриваючи дужки. 

    (За)для нас; (з)поміж нас; (по)між людьми; (на)чолі(з) учителем; (з)під опіки батьків; (на)зустріч щастю; (у)напрямку(до) площі; (на)передодні свята; (по)над деревами; (у)ві сні; (з)(по)над гір; (з)над вершин дерев. 

Домашня робота: перекласти прийменникові сполуки українською мовою.

По закону –

По заказу –

По моим сведениям –

По поручению –

По приказу –

По просьбе –

По собственной воле –

По собственному желанию –

Послать по почте –

По требованию –

По указанию –

Прийти по делу –

Принять во внимание –

Принять к сведению –

При любой погоде –

По обоюдному согласию –

По пятницам –

По душам –

По сравнению –

По истечении срока – 


17 листопада 2021 року

1-й урок, 08:30

Тема. Складання діалогу

І. Складіть і запишіть у робочі зошити діалог (10-12 реплік) на тему "Корисне дозвілля". Фото виконаної роботи надішліть мені на ел.пошту ninalazarenko8@gmail.com


12 листопада 2021 року

5-й урок, 12:30

Тема. Уживання прийменників в і на з географічними назвами та просторовими іменниками

 І. Повторіть матеріал §22-23. 

ІІ. Виконайте письмово впр.2, 4 (с.73), усно впр.5 (с.73-74).

Домашня робота: повторити §22-23, виконати письмово впр.7.1. (с.76), фото виконаної роботи надіслати мені на ел. пошту ninalazarenko8@gmail.com




10 листопада 2021 року

1-й урок, 08:30

Тема. Складні випадки й варіанти синтаксичного керування

І. Повторіть матеріал §21. 

ІІ. Виконайте письмово впр.2, 3 (с.68), усно впр.5 (с.69).

Домашня робота: учити §22-23, виконати письмово впр.7 (с.70). 


05 листопада 2021 року

5-й урок, 12:30

Тема. Складні випадки синтаксичного узгодження


І. Повторіть матеріал §19-20.

ІІ. Виконайте впр. 2 (с.63) письмово, впр. 3, 5 (с.63-64) усно.

Домашня робота: виконати впр. 7.1 (с.66) письмово, фото виконаної роботи надіслати мені на ел. пошту ninalazarenko8@gmail.com. Учити матеріал §21



03 листопада 2021 року

1-й урок, 08:30

Тема. Переказування текстів різних стилів. Підготовка до усного контрольного переказу

1. Прочитати текст "Радіо - це стан душі, а не запис у трудовій" (впр.6, с.17-18).

2. Скласти й записати в робочі зошити план до тексту.

3. Навчитися усно докладно переказувати текст, використовуючи засоби образного мовлення, вжиті в тексті.

Домашня робота: учити матеріал §19-20.



06  жовтня 2021 року

1-й урок, початок о 08:30

Тема. Дієслово, дієслівні форми. Складні випадки словозміни дієслів

І. Виконайте вправу за цим покликанням: https://learningapps.org/3252136


01  жовтня 2021 року

5-й урок, початок о 12:30

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN

Тема. Числівник. Позначення дат і часу

І. Опрацюйте матеріал підручника (§ 14).

ІІ. Перегляньте відеоурок за цим покликаням: 

https://www.youtube.com/watch?v=zYL4RpEzemA&ab_channel=

ІІІ. Виконайте усно впр. 1, с.41, впр. 2, с.42; письмово впр. 5, с.43-44.

Домашня робота: учити § 14, виконати письмово впр.3, с.42.










29 вересня 2021 року

1-й урок, початок о 08:30

Тема. Числівник. Складні випадки  відмінювання числівників

1. Вивчіть матеріал підручника (§ 12-13).

2. Перегляньте відео за цим покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=f4m7OlCPTnA&ab_channel=

3. Виконайте письмово вправу 3 (с. 38), усно впр.4 (с.38-39).

Домашнє завдання: учити матеріал § 12-13, виконати письмово впр.5 (с.39-40), фото класної й домашньої роботи надіслати мені  на електронну пошту ninalazarenko8@gmail.com не пізніше 01 жовтня.


24  вересня 2021 року

5-й урок, початок о 12:30

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN

Тема. Прислівник. Ступені порівняння. Контрольна робота. Написання вільного есе про свою заповітну мрію

1.  Повторіть матеріал підручника (§ 9-10).

2. Утворіть прості форми вищого й найвищого ступенів порівняння від поданих прислівників:

швидко, холодно, погано, добре, низько, часто, близько, дорого, тихо, яскраво, зручно, радісно.

3. Складіть і запишіть у робочих зошитах вільне есе про свою заповітну мрію, заголовок доберіть самостійно. Фото есе надішліть мені на електронну пошту ninalazarenko8@gmail.com не пізніше 28 вересня.










 

Добрий день!

ПРОПОНУЮ ЗАВДАННЯ НА ЦЕЙ ТИЖДЕНЬ (27.04 -30.04)

1. Опрацювати матеріал підручника на с.248-249. 
2. Виконати впр. 523 (письмово).

Фото виконаних у зошитах завдань (тези, конспект, впр.426) прошу надіслати мені на електронну пошту.

Добрий день!
     Протягом цього тижня (04.05 - 08.05) пропоную виконати таку роботу:
    повторити матеріал § 24-26 про безсполучникове складне речення, пройти тест за цим посиланням join.naurok.ua,
код доступу 149185 



    Будьте уважні: тест можна пройти тільки один раз.
  
    
Вітаю всіх!
         Протягом наступного тижня (12.05.20 – 15 .05.20) на вас чекають такі завдання:
1)     повторити матеріал §29, 30, 31;
2)     виконати контрольний тест із теми «Складне речення з різними видами  зв’язку»  за цим посиланням: join.naurok.ua, код доступу 

494045. 
     Будьте уважні: тест можна пройти тільки один раз до 18.00 16 травня.


Добрий день!
          Оскільки не всі учні з певних причин змогли виконати попередні тестові  роботи, пропоную їм це зробити протягом наступного тижня (18.05 - 22.05) за цим посиланням join.naurok.ua :
          1) "Безсполучникове складне речення" - код доступу 
         697462;
          2) "Складне речення з різними видами зв'язку"  - код доступу 465392.
         Також протягом цього тижня всі повинні повторити матеріал §33-35 та  пройти тест із теми "Текст"за цим посиланням join.naurok.ua , 
             код доступу 199475.

          Будьте уважні: кожен тест можна пройти тільки один раз. Якщо у вас виникнуть проблеми технічного характеру, зв'яжіться зі мною будь-яким способом.


Усім мої вітання!
            Ви завершуєте вивчення української мови в цьому навчальному році. Нагадую, що протягом наступного тижня ви ще можете виконати контрольні тестові завдання, задані раніше. А вже від сьогодні маєте змогу попрацювати над контрольним диктантом в особливий спосіб. 
           
          Вам потрібно на окремому аркуші паперу в лінійку записати текст, розставляючи пропущені розділові знаки, знімаючи скісну риску, розкриваючи дужки, правильно ставлячи в словах замість крапок літери чи апостроф, якщо це необхідно. Потім фото робіт надіслати  мені на ел. пошту. 

Диктант
Біло/цві(т, тт)я каштанів
              (На)в..сні коли р..ясним біло/цві(т, тт.)ям каштанів (і, й) акацій закипає (К, к)иїв в..чорами синіми в..ходжу я (на)круті (і, й) з..лені (з, с)хили (Д, д)ніпра.
              Знайомою сте..кою проб..раюс.. (у)парк до (А, а)скол..дової могили сідаю (на)лавці під білим наметом ро(з, с)квітлої акації слухаю дивний  (за)чарова(н, нн)ий гомін з..млі.
              Солодкі пахощі настоя(н, нн)их (на)сонці акацій пл..вут.. (в, у) повітрі  зл..(г, х)ка паморочат.. голову (і, й) в..кл..кают.. (в, у) душі т..рпкий смуток. (В, У) гущавині  що запл..ла круті (Д, д)ніпровс..кі (з, с)хили  (не)вгаваючи с..півают.. зал..ваючись соло(д, т)ким щеб..том  солов..ї  (і, й) піс..ні запіз..нілих молодих вес..лярів линуть (з)низу (від)ріки котят..ся над (Д, д)ніпровс..кими плесами.
              Заходит..  блакитна ніч  ясними м..рехтливими зорями гаптуючи небо (і, й) тихими лунами оз..ваються з..лені парки (на)косогорах  пл..вуть (над)ними звуки пісен.. (з, с)хвил..ваний шепіт пр..тишені с..міхи.
             То в..ходить юніс..ть на (Д, д)ніпрові кручі  під місяц.. (і, й)  зорі де білим полум..ям с..вічок догорают..  каштани.
              …(Наді)мною тихо шумлять.. акції стоят.. мов/би загорнувшись (в, у) білі  ніжні прозорі тканини срібне м..реж..во (за)плітає (в, у)їхні р..ясні крони місяць ласкавий віт..р г..лубить їхні куч..рі.
               
                
             Отож повторюйте орфографічні та пунктуаційні правила й беріться до роботи. Бажаю успіхів!
      

                               Вітаю всіх у новому році!                                                                                                                                                18 січня  2021 року. 3 урок. 10.30 - 11.15
   
 Тема. Зміни приголосних при збігові їх у процесі     словотворення. Спрощення приголосних. Подвоєння та     подовження приголосних. 
       1. Учити матеріал §§32, 33-34.
       2. Виконати письмово впр.2, 3, с.102;  усно впр.5,  с.106-   107.
       3. Домашнє завдання: виконати впр. 7, с.108.  Фото виконаної домашньої роботи надішліть мені на електронну пошту.

 

 20 січня  2021 року. 1 урок. 08.30 - 09.15

Тема. Підготовка конспекту тексту наукового стилю. 

  Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: P6QEyN
 1. Прочитати матеріал, поданий нижче.
 

     2. Урахувавши всі поради, скласти й записати в зошитах з української літератури конспект матеріалу підручника з української літератури (с.121-123).

 Конспект – це короткий письмовий виклад змісту книги, статті, лекції. Конспект складається з плану, стисло викладених основних положень, фактів і прикладів.

                    Оформлення конспекту

  Перш ніж розпочати написання конспекту, потрібно вказати основні данні, які стосуються безпосередньо тексту-джерела: прізвище автора, назва роботи, рік і місце видання. Під час конспектування допускається скорочення слів, наприклад: стаття - ст., мільйон - млн та ін.. Не допускаються скорочення в назвах та прізвищах. При використанні цитат потрібно слідувати правилам цитування (цитата береться у лапки, записується джерело і номер сторінки).

  У конспектах можуть використовуватися таблиці, діаграми, схеми. Для виділення проблемних питань, важливих моментів, можуть використовуватись різні помітки, репліки, оцінки. Наприклад: «!» означає згоду з тим, про що йдеться; «?» - сумніви; «!?» - здивування; «NB» - важливу інформацію; «Y» - найголовніше у тексті.

Порядок складання конспекту

1. Уважно прочитайте текст. Під час читання відмічайте незрозумілі місця, незнайомі слова, нові імена, дати.

2.  Запишіть на першій сторінці конспекту паспортні дані книги, над якою працюєте.

3. Поділіть текст на логічно-смислові частини. Під час першого читання складіть простий детальний план – послідовний перелік основних думок автора. Під час повторного читання відзначте, як автор доводить основні думки своєї роботи.

4.  Прочитайте відзначені місця і коротко послідовно їх запишіть (складіть тези).

5.  Помічайте на полях значення нових та незнайомих слів і понять, записуйте власні думки, коментарі, оцінки прочитаного.

6.  Намагайтеся передати думки автора своїми словами.

7. Цитуйте лише те, на що можна буде посилатися як на авторитетний виклад думки.

8. Під час конспектування великого тексту вказуйте на полях відповідні сторінки книги.


           Додаткова інформація: на сторінці цього блогу "Готуємося до ЗНО" розміщено покликання на тест у форматі ЗНО з української мови. Можна практикуватися до 18.00 26 січня. Кількість спроб не обмежена, тривалість проходження теж.
            Потім запропоную інший тест. 
            Оцінки виставляти не буду.  
     

15 лютого 2021 року
Тема. Написання слів іншомовного походження.
2. Опрацювати матеріал підручника (с.127-128).
3. Усно виконати впр. 5 (с.129- 130), письмово впр. 2, 3 (с.129).
Домашнє завдання: впр.7 (с.131).        
                



     

           29 березня 2021 року

Тема. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника

                                     Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453

Код доступа: P6QEyN

                    Початок уроку о 10.30. 

 

      1. Учити матеріал §49.

       2. Виконати письмово впр. 2, 3, с.158;  усно впр.5,  с.158-159.
   3. Домашнє завдання: виконати впр. 7, с.160.  

Фото виконаної домашньої роботи надішліть мені на електронну пошту.

 

          

 31 березня 2021 року

Тема. Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю. Складання діалогів із використанням іменників на позначення  назв осіб за родом діяльності у формі чоловічого та жіночого роду

                  1. Ще раз опрацюйте матеріал підручника (§49).
              2. Ознайомтеся з інформацією про фемінітиви,        поданою на с. 159.
              3. Перегляньте  відеоурок Олександра Авраменка за поданим покликанням:
       
https://www.youtube.com/watch?v=poLDaBLZNz4&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1
           4. Складіть і запишіть у робочі зошити діалог із використанням іменників на позначення  назв осіб за родом діяльності у формі чоловічого та жіночого роду (12 реплік), фото виконаної  роботи надішліть мені на електронну пошту:   ninalazarenko8@gmail.com


05 квітня 2021 року

Тема. Написання пропозиції однокласникові / однокласниці спільно спланувати дозвілля у вихідний день і згоди / відмови у відповідь;    написання електронного листа;   написання привітання близькій людині

 1. Ознайомтеся з особливостями електронного етикету й порадами, як писати електронний лист за поданими покликаннями.

https://stud-point.com/elektronnij-etiket-yak-pisati-list

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DeEz5tNMUqTQ&ved=

2. Оберіть один із видів роботи, записаних у темі уроку, обміркуйте його, складіть і запишіть у робочі зошити або пропозицію однокласнику, або привітання близькій людині.  Стиль мовлення розмовний.          

   Якщо ви бажаєте скласти електронний лист, то адресатом мовлення оберіть мене як учителя української мови і літератури, а лист надішліть на мою електронну пошту. Стиль мовлення офіційно-діловий.


07 квітня 2021 року

Тема. Іменники спільного й подвійного роду. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Складання речень з іменниками спільного роду (бідолаха, причепа, базіка, трудяга, ледащо, шульга, староста, ручище, забудько тощо)


 1. Повторити матеріал §49.

2. Виконати письмово вправу 6 (с.160): розглянути ілюстрацію, описати її в довільній формі, використавши опорні слова й словосполучення, а також кілька іменників спільного роду, поданих у темі уроку.

3. Фото виконаної роботи надіслати мені на електронну адресу.


                                12 квітня 2021 року

Тема. Число іменника. Іменники, що мають лише форму однини або множини

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453    Код доступа: P6QEyN

                    Початок уроку о 10.30

1. Перегляньте відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=QroHXs6BXwg&ab_channel=MONUKRAINE

2. Опрацюйте матеріал підручника ( §50-51).

3. Виконайте письмово вправи 2, 5 (с.162-163). 

Домашня робота: напишіть звернення до громадян міста (села) щодо чистоти довкілля, використовуючи іменники, що мають лише форму однини або множини, фото виконаної роботи надішліть мені на електронну пошту.

 



14 квітня 2021 року

Тема. Складні випадки відмінювання іменника

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453    Код доступа: P6QEyN

                    Початок уроку о 08.30

1. Опрацюйте матеріал підручника ( §52-53).

2. Виконайте письмово вправи 2, 3, 4 (с.168-169). 

Домашня робота: виконайте усно впр.5 (с.169-170), письмово впр. 7.1 (с.170),  фото виконаної роботи надішліть мені на електронну пошту.

19 квітня 2021 року

Тема. Закінчення іменників чоловічого роду  ІІ відміни в родовому відмінку однини

1. Перегляньте відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI&ab_channel=EdEra

2. Опрацюйте матеріал підручника ( §54).

3. Виконайте усно впр.1 (с.171), письмово вправи 2, 5 (с.172- 173).  

Домашня робота: учити §54, виконати впр.7, с.174. 

21 квітня 2021 року

Тема. Особливості кличного відмінка іменників

 https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453    Код доступа: P6QEyN

                    Початок уроку о 08.30

1. Перегляньте відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=Zkfe9J9PhJY&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81

2. Опрацюйте матеріал підручника ( §55-56).

3. Виконайте усно впр.4 (с.176), письмово вправи 2, 5 (с.176- 177).  

Домашня робота: учити §55-56, виконати впр.7.1, с.178, фото виконаної роботи надішліть мені на електронну пошту.

           26 квітня 2021 року

Тема. Контрольна робота. Написання есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування

        1.  Скласти й записати в робочий зошит вільне есе про явище природи, яке у вас викликає найбільше захоплення (заголовок добираєте самостійно).

        2. Фото виконаної роботи надіслати мені на ел. пошту ninalazarenko8@gmail.com

28 квітня 2021 року

Тема. Творення й відмінювання імен по батькові

https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09

Идентификатор конференции: 274 076 3453    Код доступа: P6QEyN

                    Початок уроку о 08.30

1. Опрацюйте матеріал підручника ( §57-58).

2. Виконайте усно впр.2, 5 (с.180-181), письмово вправу 7.1 (с.183).  

Домашня робота: повторити  §49-58, пройти навчальний тест до 20:00 30 квітня  за поданим покликанням join.naurok.ua , 

             код доступу  8062480 


05 травня 2021 року

Тема. Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Визначення теми й мети суперечки, предмета суперечки. Правила ведення суперечки 

1. Перегляньте відеоурок за цим покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=RAWIfFw83Ss&ab_channel=RuslanaYarova

2. Опрацюйте матеріал підручника ( §59-60).

3. Виконайте усно впр.3 (с.186-188).

Домашня робота: учити  §59-60, із впр.6 на  с. 189 дібрати одну тему для дискусії, визначитися зі своєю роллю в ній (ви підтримуєте думку чи спростовуєте її), поміркувати над аргументами  (доказами) й прикладами (фактами), потім  усно сформулювати їх.

 




2 коментарі:

  1. Ніно Олександрівно, а ви будете перепровіряти цей тест?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віко, усі тестові роботи, які пропоную виконати, я обов'язково перевірю. Я й зараз маю змогу побачити, хто виконує тести та з яким результатом. Оцінки за виконані тести буде враховано в тематичний і семестровий бал.Учні, які не виконують завдання, ігноруючи їх, повинні розуміти, що їх оцінки будуть нижчими.

      Видалити