6-В клас, українська мова


 Вітаю всіх у новому 2023-2024 навчальному році!


До уваги всіх здобувачів освіти, їхніх батьків! 
Онлайн-уроки української мови  в 6-В класі  відбуватимуться  
 завжди за цим покликанням
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: 
P6QEyN

19 квітня 2024 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
І. Поміркуйте над завданнями впр.572 (усно).
ІІ. Ознайомтеся з правилами  §66.
ІІІ. Виконайте  письмово  впр.573 (усно), 574 (письмово).
Домашня робота: учити правила §66, виконати письмово впр.577.  

09 лютого 2024 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Тренувальні вправи. Есе на тему стосунків між однолітками
І. Повторіть правила (§45-46).
ІІ. Виконайте  усно впр. 412.
ІІІ. Випишіть із речень іменники з не, знімаючи риску.
1. Великий тілом, та не/мовля ділом.
2. У нас не/ма зерна не/правди за собою.
3. Ми на чуже не/закидали не/від.
4. Розриваються кайдани не/волі й не/слави.
5. Любов і мудрість будують храми, не/нависть їх руйнує.
6. Це не/дрібниці, а наше життя.
7. Не/пером пишуть, а умом.
8. Не/було б щастя, так не/щастя помогло.
9. І золота клітка для пташки  - не/воля.
10. На вовка не/слава, а їсть овець Сава.
11. У не/роби завжди не/врожай.
12. Моя душа - це ніжність, а не/криця.

Домашня робота: повторити §45-46, скласти й записати есе, використовуючи іменники з не.
Орієнтовні теми для есе: "Якими повинні бути стосунки між однокласниками", "Чому я поважаю своїх друзів", "Друг (подруга), про якого (яку) я мрію" тощо.

07 лютого 2024 року (синхронно)
3-й урок, 10:30
Тема. Написання не з іменниками
І. Поміркуйте над завданнями впр. 406.
ІІ. Ознайомтеся з правилами на с.147-148.
ІІІ. Виконайте  усно впр.407, 408; письмово  впр.409, 410.
Домашня робота: учити правила §46, виконати письмово впр.414.  

06 лютого 2024 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Букви е, и, і  в суфіксах іменників
І. Поміркуйте над завданнями впр.396, 397 (усно).
ІІ. Ознайомтеся з правилами на с.144-145.
ІІІ. Виконайте  письмово  впр.398, 400.
Домашня робота: учити правила §45, виконати письмово впр.403.  

05 лютого 2024 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ (тренувальні вправи)
         
І. Повторіть правила §44.
ІІ. Виконайте усно впр.391, письмово  впр.392, 394.
Домашня робота: учити правила §44, виконати письмово впр.395.  

02 лютого 2024 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ
         
І. Поміркуйте над завданнями впр.386 (усно).
ІІ. Ознайомтеся з правилами на с.141-143.
ІІ. Виконайте усно впр.387, письмово  впр.388, 389.
Домашня робота: учити правила §44, виконати письмово впр.390.  

27 листопада 2023 року (асинхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Діагностична робота з теми "Словотвір. Орфографія"
І. Повторіть правила § 19-26 .
ІІ. Виконайте тестові завдання за цим покликанням   join.naurok.ua до 20:00  27 листопада.
Код доступу 7750288



24 лютого 2023 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Подвоєння букв на позначення подовження  приголосних
         
І. Прочитайте правила на с.129.
ІІ. Виконайте письмово  впр.349, 351.
Домашня робота: учити правила §44, виконати письмово впр.354(І).  

23 лютого 2023 року (синхронно)
5-й урок, 12:30
Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. Тренувальні вправи           
 І. Повторіть правила на с.126-127.
ІІ. Виконайте письмово  впр.342, 343.
Домашня робота: учити правила §43, виконати письмово впр.345(І, ІІ).    

22 лютого 2023 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних           
І. Виконайте усно впр.337.
ІІ. Прочитайте правила на с.126-127.
ІІІ. Виконайте письмово  впр.339, 340.
Домашня робота: учити правила §43, виконати письмово впр.341.     

25  листопада 2022 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Приголосні тверді й м'які, шиплячі. Напівпом'якшені приголосні       
І. Виконайте усно впр.195.
ІІ. Прочитайте правила на с. 83.
ІІІ. Виконайте усно  впр.196, письмово - впр.197.
Домашня робота: учити правила §26, с.83.

14 жовтня 2022 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Тренувальні вправи. Контрольна робота (тестові завдання). Лексикологія
1. Повторіть матеріал §8-11, 13-14.
2. Виконайте тестові завдання 1-8 на с.51 підручника.
3. Виконайте контрольні тестові завдання за цим покликанням   join.naurok.ua до 20:00  16 жовтня.
Код доступу 8645178

13 жовтня 2022 року (синхронно)
5-й урок, 12:30
Тема. Навчальний диктант

Запишіть у робочі зошити текст "Київ", ставлячи пропущені розділові знаки, розкриваючи дужки, ставлячи замість крапок пропущені букви.
                                          
Київ

 Київ с..огодні (за)чаровує людей красою золотоверхих храмів  архітектурою будинків і мостів. Але багато пам..яток старовини (не)збереглося (до)наших днів. Повноводні річки (Л,л)ибідь, (П,п)очайна, (Д,д)арниця доповнюють величну красу старовин..ого міста. Найкрасивіша вулиця Ки..ва – (Х,х)р..щатик. Широкий  просторий  із з..леними алеями каштанів.        

Хіба можна повірити  що там, де простягнувся (Х,х)р..щатик, у давнину був гл..бокий яр? Пос..редині його протікав струмок і навколо шумів глухий ліс. Яр цей називався (Х,х)р..щатим. Від його назви пішла ціла назва ц..нтральної вулиці Ки..ва.

                           

30 вересня 2022 року 
4-й урок, 10:30 (уроки в школі скорочені)
Тема. Омоніми, розрізнення омонімів і багатозначних слів
І. Повторіть матеріал підручника (§13).
ІІ. Усно виконайте вправу 102(І);
письмово впр.103 (якщо не виконували її 29 вересня).
ІІІ. Письмово виконайте вправу 104. 

 29 вересня 2022 року (синхронно)
5-й урок, 12:30
Тема. Омоніми, розрізнення омонімів і багатозначних слів    




 І. Виконайте усно впр.99.
ІІ. Прочитайте правила на с. 44.
ІІІ. Виконайте письмово  впр.101, впр.103 (випишіть тільки пари омонімів).
Домашня робота: учити правила §13, виконати письмово впр.105.

28 вересня 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Антоніми, їх роль у мовленні             

І. Виконайте усно впр.87.
ІІ. Прочитайте правила на с. 41.
ІІІ. Виконайте письмово  впр.88, впр.90.
Домашня робота: учити правила §11, виконати письмово впр.92(І, ІІ).     

19 вересня 2022 року
5-й урок, 12:30
Тема. Навчальний диктант

Запишіть у робочі зошити текст "Граки", ставлячи пропущені розділові знаки, розкриваючи дужки, ставлячи замість крапок пропущені букви.
                                              
Граки

        Під(час) грози блискавка відчахнула (від)осокора гіл..яку  (на)якій було грачине гніздо. Випало (з)гнізда грач..ня і мабуть загинуло б та його підібрав Дм..трусь.

       Узяв Дмитрик коробку (з)під торта  намостив сін..ця і посадив туди грач..ня. Так і підростало воно поволен..ки. Хлопчик давав пташ..няті розмоч..ну (в)молоці булку  а мама ще й сиром салатом та яє..ним жовтком (під)годовувала.

       Коли з..явилися (у)дворі кач..нята  грач..ня почало пастися (з)ними. (Під)осінь молодий грачок уже добре літав а потім, як д..хнуло прохолодою, пр..став до грачиної зграї і пол..тів (у)вирій.

      Вірит.. Дмитрусь  що (на)в..сні його в..хованець поверне....я і обов..язково постукає (до)них (у)вікно.


16 вересня 2022 року
4-й урок, 11:25
Тема. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета (за самостійно складеним планом)
1. У робочих зошитах запишіть дату, тему уроку.
2. Знайдіть у підручнику української мови вправу 56, її заголовок теж запишіть у зошити.
3. Самостійно мовчки або вголос прочитайте текст "Суперагент і його "ферарі".
4. Виберіть у цьому тексті речення, у яких описано машину головного героя.
5. Прочитайте їх ще раз, складіть план до цієї частини тексту, план запишіть у робочий зошит.
6. Навчіться усно  переказувати ту частину тексту, де міститься опис машини.


15 вересня 2022 року
5-й урок, 12:30
Тема. Усна й письмова форми тексту. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум
І. Уважно прочитайте правила параграфа 6 (с.27).
ІІ. Усно виконайте вправи 53, 54.


14 вересня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови                  
І. Знайдіть на другому форзаці підручника таблицю "Частини мови", уважно її розгляньте.
ІІ. Виконайте усно І і ІІ завдання впр.25, впр. 29; письмово вправи 26, 31. 
Домашня робота: впр.38.              


02 вересня 2022 року
4-й урок, 11:30
Тема. Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова - державна мова України

І. Прочитайте вголос висловлювання із впр.1.
ІІ. Поміркуйте й продовжіть ланцюжок: 
Мова необхідна, щоб...

ІІІ. Ознайомтеся з матеріалом на с.5-6, дайте відповіді на запитання впр.4.
1) Є різні засоби спілкування. Чому мова - найважливіший із цих засобів?
2) Як за допомогою мови передається людський досвід, знання?
3) Як за допомогою мови людина пізнає світ?
4) Чому суспільству було б важко без мови? 
5) Чому потрібно берегти рідну мову?

Домашня робота: вивчіть правила на с.5-6, виконайте впр.2.



Немає коментарів:

Дописати коментар