05 лютого 2024 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ (тренувальні вправи)
І. Повторіть правила §44.
ІІ. Виконайте усно впр.391, письмово впр.392, 394.
Домашня робота: учити правила §44, виконати письмово впр.395.
02 лютого 2024 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ
І. Поміркуйте над завданнями впр.386 (усно).
ІІ. Ознайомтеся з правилами на с.141-143.
ІІ. Виконайте усно впр.387, письмово впр.388, 389.
Домашня робота: учити правила §44, виконати письмово впр.390.
27 листопада 2023 року (асинхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Діагностична робота з теми "Словотвір. Орфографія"
І. Повторіть правила § 19-26 .
ІІ. Виконайте тестові завдання за цим покликанням join.naurok.ua до 20:00 27 листопада.
24 лютого 2023 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Подвоєння букв на позначення подовження приголосних
І. Прочитайте правила на с.129.
ІІ. Виконайте письмово впр.349, 351.
Домашня робота: учити правила §44, виконати письмово впр.354(І).
23 лютого 2023 року (синхронно)
5-й урок, 12:30
Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. Тренувальні вправи
І. Повторіть правила на с.126-127.
ІІ. Виконайте письмово впр.342, 343.
Домашня робота: учити правила §43, виконати письмово впр.345(І, ІІ).
22 лютого 2023 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних
І. Виконайте усно впр.337.
ІІ. Прочитайте правила на с.126-127.
ІІІ. Виконайте письмово впр.339, 340.
Домашня робота: учити правила §43, виконати письмово впр.341.
25 листопада 2022 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Приголосні тверді й м'які, шиплячі. Напівпом'якшені приголосні
І. Виконайте усно впр.195.
ІІ. Прочитайте правила на с. 83.
ІІІ. Виконайте усно впр.196, письмово - впр.197.
Домашня робота: учити правила §26, с.83.
14 жовтня 2022 року (синхронно)
4-й урок, 11:25
Тема. Тренувальні вправи. Контрольна робота (тестові завдання). Лексикологія
1. Повторіть матеріал §8-11, 13-14.
2. Виконайте тестові завдання 1-8 на с.51 підручника.
3. Виконайте контрольні тестові завдання за цим покликанням join.naurok.ua до 20:00 16 жовтня. Код доступу 8645178
13 жовтня 2022 року (синхронно)
5-й урок, 12:30
Тема. Навчальний диктант
Запишіть у робочі зошити текст "Київ", ставлячи пропущені розділові знаки, розкриваючи дужки, ставлячи замість крапок пропущені букви.
Київ
Київ с..огодні (за)чаровує людей красою золотоверхих храмів архітектурою
будинків і мостів. Але багато пам..яток старовини (не)збереглося (до)наших днів.
Повноводні річки (Л,л)ибідь, (П,п)очайна, (Д,д)арниця доповнюють величну красу старовин..ого
міста. Найкрасивіша вулиця Ки..ва – (Х,х)р..щатик. Широкий просторий із з..леними
алеями каштанів.
Хіба можна повірити що там, де простягнувся (Х,х)р..щатик, у давнину був
гл..бокий яр? Пос..редині його протікав струмок і навколо шумів глухий ліс. Яр
цей називався (Х,х)р..щатим. Від його назви пішла ціла назва ц..нтральної вулиці
Ки..ва.
30 вересня 2022 року
4-й урок, 10:30 (уроки в школі скорочені)
Тема. Омоніми, розрізнення омонімів і багатозначних слів
І. Повторіть матеріал підручника (§13).
ІІ. Усно виконайте вправу 102(І);
письмово впр.103 (якщо не виконували її 29 вересня).
ІІІ. Письмово виконайте вправу 104.
29 вересня 2022 року (синхронно)
5-й урок, 12:30
Тема. Омоніми, розрізнення омонімів і багатозначних слів
І. Виконайте усно впр.99.
ІІ. Прочитайте правила на с. 44.
ІІІ. Виконайте письмово впр.101, впр.103 (випишіть тільки пари омонімів).
Домашня робота: учити правила §13, виконати письмово впр.105.
28 вересня 2022 року (синхронно)
1-й урок, 08:30
Тема. Антоніми, їх роль у мовленні
І. Виконайте усно впр.87.
ІІ. Прочитайте правила на с. 41.
ІІІ. Виконайте письмово впр.88, впр.90.
Домашня робота: учити правила §11, виконати письмово впр.92(І, ІІ).
19 вересня 2022 року
5-й урок, 12:30
Тема. Навчальний диктант
Запишіть у робочі зошити текст "Граки", ставлячи пропущені розділові знаки, розкриваючи дужки, ставлячи замість крапок пропущені букви.
Граки
Під(час) грози блискавка відчахнула (від)осокора гіл..яку (на)якій було грачине гніздо. Випало (з)гнізда грач..ня і мабуть загинуло б та його підібрав Дм..трусь.
Узяв Дмитрик коробку (з)під торта намостив сін..ця і посадив туди грач..ня. Так і підростало воно поволен..ки. Хлопчик давав пташ..няті розмоч..ну (в)молоці булку а мама ще й сиром салатом та яє..ним жовтком (під)годовувала.
Коли з..явилися (у)дворі кач..нята грач..ня почало пастися (з)ними. (Під)осінь молодий грачок уже добре літав а потім, як д..хнуло прохолодою, пр..став до грачиної зграї і пол..тів (у)вирій.
Вірит.. Дмитрусь що (на)в..сні його в..хованець поверне....я і обов..язково постукає (до)них (у)вікно.
16 вересня 2022 року
4-й урок, 11:25
Тема. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета (за самостійно складеним планом)
1. У робочих зошитах запишіть дату, тему уроку.
2. Знайдіть у підручнику української мови вправу 56, її заголовок теж запишіть у зошити.
3. Самостійно мовчки або вголос прочитайте текст "Суперагент і його "ферарі".
4. Виберіть у цьому тексті речення, у яких описано машину головного героя.
5. Прочитайте їх ще раз, складіть план до цієї частини тексту, план запишіть у робочий зошит.
6. Навчіться усно переказувати ту частину тексту, де міститься опис машини.
15 вересня 2022 року
5-й урок, 12:30
Тема. Усна й письмова форми тексту. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум
І. Уважно прочитайте правила параграфа 6 (с.27).
ІІ. Усно виконайте вправи 53, 54.
14 вересня 2022 року
1-й урок, 08:30
Тема. Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови
І. Знайдіть на другому форзаці підручника таблицю "Частини мови", уважно її розгляньте.
ІІ. Виконайте усно І і ІІ завдання впр.25, впр. 29; письмово вправи 26, 31.
Домашня робота: впр.38.
02 вересня 2022 року
4-й урок, 11:30
Тема. Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова - державна мова України
І. Прочитайте вголос висловлювання із впр.1.
ІІ. Поміркуйте й продовжіть ланцюжок:
Мова необхідна, щоб...
ІІІ. Ознайомтеся з матеріалом на с.5-6, дайте відповіді на запитання впр.4.
1) Є різні засоби спілкування. Чому мова - найважливіший із цих засобів?
2) Як за допомогою мови передається людський досвід, знання?
3) Як за допомогою мови людина пізнає світ?
4) Чому суспільству було б важко без мови?
5) Чому потрібно берегти рідну мову?
Домашня робота: вивчіть правила на с.5-6, виконайте впр.2.
Немає коментарів:
Дописати коментар