6-В клас, українська література

 Вітаю всіх у новому 2023-2024 навчальному році!

Онлайн-уроки української літератури  в 6-В класі  відбуватимуться  
 завжди за цим покликанням

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/2740763453?pwd=R3NJNUxRVnltK2dHcE5EZXVEZkFzUT09
Идентификатор конференции: 274 076 3453
Код доступа: 
P6QEyN

19 квітня 2024 (асинхронно)

6 урок, 13:25

Тема. Зірка Мензатюк"Ангел Золоте Волосся"

1. Повторити за підручником матеріал про життя письменниці. 

2. Прочитати твір (с. 191-199).


09 лютого 2024 (синхронно)

5 урок, 12:30

Тема. Микола Вороний. "Євшан-зілля"

 І. Дайте усно відповіді на запитання.

1. До якого роду літератури й жанру належить твір  

М. Вороного? 

2. Який твір називають ліро-епічним?

3.  Чи автор і ліричний герой - це одне й те ж саме? 

4. Яка тема поеми "Євшан-зілля"?

5. Назвіть образи цього твору. 

6. Які художні засоби допомагають увиразнити ці образи?

7. З якою метою автор у творі використовує давні, мало зрозумілі нам слова?

8. Які рядки поеми передають основну думку цього твору?

9. З якою метою, на вашу думку, М.Вороний написав цю поему?

  Домашня робота: складіть і запишіть у робочі зошити літературний паспорт цього твору.


07 лютого 2024 (синхронно)

5 урок, 12:30

Тема. Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля". Тема та основна думка поеми. Сюжетні елементи, розгортання подій

 І. Дайте усно відповіді на запитання.

1) Який хлопчина жив у Києві в неволі? Чому він там опинився? Як там йому жилося?

2) Хто страждав "без коханої дитини"? Як почувався?

3) Хто такий гудець? Яким він був?

4) Про що просить половецький хан співця?

5) Чи довго гудець був у дорозі? Як він пробрався до хлопчика?

6) Як гудець намагався пробудити пам'ять про рідний край і родину в хлопчини? Що йому допомогло?

7) Які слова промовив хлопець, пригадавши батьківщину?

8) Про що розмірковує поет у заключній частині поеми?

ІІ. Поміркуйте, які тема й основна думка цього твору, запишіть їх у зошит.

 Домашня робота: прочитати матеріал підручника на с. 93-94, виписати визначення "ліро-епічний твір", "поема", "ліричний герой".

02 лютого 2024 (синхронно)

5 урок, 12:30

Тема. Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля"

 І. Прочитайте  матеріал підручника на с. 89-92.  

ІІ. Перегляньте відео за цим покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=0sgpjLT3aVo&ab_channel=%D0%9E%

 Домашня робота: складіть і запишіть у робочі зошити план за змістом поеми.



Увага!

Література для читання влітку

1. Володимир Рутківський. "Джури козака Швайки".

2. Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки".

3. Ярослав Стельмах. " Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера".

4. Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9".

5. Зірка Мензатюк. "Ангел Золоте Волосся".

09 травня 2023 (асинхронно)

5 урок (12:30)

Тема. Всеволод Нестайко."Чарівний талісман". Колоритні характери головних персонажів твору

І. Дайте усно відповіді на запитання 1-12 (с.259-260) електронного підручника (нового).

Домашня робота: прочитайте повість за підручником до кінця (с.260 -269).


23 лютого 2023 ( асинхронно)

6 урок, 13:25

Тема. "Повість минулих літ". "Святослав укладає мир з греками"

 І. Повторіть матеріал на с.128-131  (старий підручник).

 ІІ. Дайте усно відповіді на запитання.

1. Звідки ми дізнаємося про минулі часи?

2. Що таке літопис?

3. Хто автор "Повісті минулих літ"? Що ви про нього дізналися?

4. Про що розповідає літопис? Яка його основна думка?

5. Чому автор літопису заперечує думку, що Кий був перевізником?

6. Які племена населяли землі Русі?

7.  Які звичаї мали поляни?

Домашня робота: прочитайте літописну оповідь "Святослав укладає мир з греками(за старим підручником, який у вас, с.131-133).  

13 жовтня 2022 ( синхронно)

6 урок, 13:25

Тема. Велике диво казки. Побутові та фантастичні казки.  "Мудра дівчина"

І. Повторіть матеріал на с. 36-38 (новий підручник).

ІІ. Самостійно прочитайте казку "Мудра дівчина" 

(за старим підручником, який у вас - с.33-36;

за новим, електронним, - с.39-43).

ІІІ. Дайте усно відповіді на запитання 1-10 після казки.

Домашня робота: поділіть казку на частини за змістом, складіть і запишіть  за ними план у робочі зошити


11 жовтня 2022 ( асинхронно, самостійно)

5 урок, 12:30

Тема. Велике диво казки. Народні казки. "Вовк і Чапля". "Лисиця та Рак"

І. Прочитайте за новим підручником   матеріал на с.36-38.

https://pidruchnyk.com.ua/1685-5_ukrlit_avramenko.html

ІІ. Випишіть у робочі зошити визначення, що таке казка, алегорія. 

Учні, які здавали зошити на перевірку, можуть їх забрати в учительській на моєму робочому столі або працювати поки що на окремому подвійному аркуші в лінійку.

ІІІ. Усно дайте відповіді на запитання 1-10 (с.38-39).

Домашня робота: письмово в робочому зошиті виконайте завдання 11 (с. 39).


29 вересня 2022 ( синхронно)

6 урок, 13:25

Тема. Прислів'я та приказки

І. Прочитайте за  підручником матеріал на с.118-122.

ІІ. Випишіть у робочі зошити визначення, що таке прислів'я і приказка. 

ІІІ. Письмово в робочому зошиті виконайте завдання 11 (с. 123).

Домашня робота: виписати в зошити 10-12 прислів'їв чи приказок, вивчити їх напам'ять.


20 вересня 2022 (працюєте самостійно)

5 урок, 12:30

Тема. Народні перекази. "Прийом у запорожці". "Про запорожців". "Як Сірко переміг татар"

І. Запишіть у робочі зошити дату, тему уроку.

ІІ. Прочитайте за новим підручником матеріал на с.18-21.

ІІІ. Усно дайте відповіді на запитання 1-10 (с. 21-22). 

Письмово в робочому зошиті виконайте завдання 12 (с. 22).

Краще засвоїти цю тему вам допоможе відеоурок, який можете переглянути за цим покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=eEFYejzxUUc&ab_channel=uchilka.in.ua


15 вересня 2022

6 урок, 13:25

Тема. Легенди про силу рідної землі

І. Завантажте собі за цим покликанням новий підручник з української літератури.

https://pidruchnyk.com.ua/1685-5_ukrlit_avramenko.html


ІІ. Прочитайте легенди "Як виникли Карпати", "Ракова криниця", навчіться їх переказувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар